Thursday, October 7, 2010

Kecewa dan Putus Asa

Tak tau nak mula camna.. tp rite now mmg hati rasa amat tak tenteram.. syg.. izinkan abg mencoret sikit diruang blog ni.. just to make myself feel relief a bit.. tak larat sgt ase.. sakitnya dalam ati ni.. rasa hopeless.. fedup.. fedup with my werk. my life.. and peoples around me.. damn!!! why i felt like this.. Ya allah.. pls help me.. give me stretgh rite now...

dah seminggu aku betungkus lumus siapkan paperwork sebutharga ni.. dah berbulan aku apply badget.. susah payah wat paper.. call sana sini.. jual muka... now, they just sacked me up just like that!!! aku just nak jayakan projek ni, for my organization, leaving some legecay lps aku kuar nanti.. at least, it's my efffort to do sumthg for the org.. but u guys!!

aku taw aku bukan bos.. xde kuasa. but aku just nak buat sebab in semua usaha aku dari awal.. mamat tu bukan buat apa2 even dia bos.. aku yg susah payah buat.. si mamat ni plak x abis2 dgn peel buruk dia... nak take over sumer benda.. part org pandai je kot ade hanky panky la. integriti la.. turn dia semua bleh semua halal... F*** u la!!!

nvm la.. aku dah frust dgn intim ni.. i need to get lost from this damn place!

1 comment:

  1. byk2kn bsabar r bg..adelah 1 masa n ktika nti dowg dpt blasannye..
    awk yg susah pyh siapkn smua bnda2..tb nk amik alih..ade udang diseblik mee r2..hrap dowg bjya..
    suke sgt mnindas org2 len..

    sbar r..mtk2 cpt kua dr intim 2..

    ReplyDelete